RETURREGLER
Vi har en 14 dages returneringsregel som træder i kraft den følgende dag efter levering. For at være berettiget til at returnere, skal dit køb være ubrugt og i den samme tilstand som du fik det i. Det skal yderligere være i originalembalage. Hvis du ønsker at lave en returnering, venligst skriv en email til support@hyggehome.com

ÆNDRINGER OG ANNULLERINGER FØR LEVERING
Hvis du har brug for at lave ændringer til en eksisterende ordre, send en email til os på support@hyggehome.com Vi imødekommer ordreændringer der endnu ikke er blevet sendt til levering.


Hvis du skifter mening kan du til enhver tid annullere din ordre før den er sendt afsted til levering fra vores lager. For at gøre dette, venligst send en email til os på support@hyggehome.com, så annullerer vi din ordre og udstede en refundering.


Vi notificerer dig når der er blevet afsat en kurér til at levere din ordre. Hvis du annullerer din ordre efter at have modtaget denne besked, er du selv ansvarlig for relevante leveringsomkostninger. Beløbet bliver modregnet refunderingen. Venligst bemærk at størstedelen af vores varer er på lager, så tidsmellemrummet fra ordre til levering er meget begrænset.

Hvis din ordre er blevet sendt til levering, henvises du venligst til næste afsnit.

RETURNERING EFTER LEVERING
Annulleringer påtaget efter dine produkter er sendt afsted til levering skal ske ved selve leveringen ved at nægte leveringen eller ved at lave en returnering inden for 14-dage returreglen. For at annullere, nægte, eller returnere en vare, kontakt os på email support@hyggehome.com. Når du har gjort os opmærksom på dit ønske om at returnere et produkt, arrangerer vi en kurér der kan tilbagelevere varen. Kuréreren vil underrette dig om en mulig dato for indsamling. Du skal sørge for at være ledig til returnering af varen til kuréreren inden for 14-dage returreglen. Hvis du selv returnerer varen til vores lager skal returneringen ske inden for 14 dage efter modtagelse af kvittering. Venligst kontakt vores kunderservice for returneringsadressen. Hvis det returnerede produkt ikke er i original embalage og tilstand, forbeholder vi os retten til at vurdere et ompakningsgebyr til at genoprette produktet og emballage til den originale tilstand. Ved modtagelse af produktet vil vi refundere produktets pris modregnet leveringsomkostninger, indsamlingsomkostninger (hvis nogle) og ompakningsgebyrer (hvis nogle).


REFUNDERING
Når din returnering er modtaget og inspiceret sender vi dig en email for at notificere dig at vi har modtaget din returnering. Hvis du er godkendt til en refundering, vil din refundering blive behandlet og et beløb vil automatisk blive overført til din betalingsmetode inden for 14 dage. Du vil blive notificeret via email hvis en returnering bliver afvist.

Forsinket eller manglende tilbagebetaling? Hvis du ikke har modtaget din refundering, bedes du først og fremmest undersøg dit kreditkort og/eller din bankkonto. Der kan være forsinkelser i behandlingen eller udbetalingen af refunderingen med kreditkortselskabet eller din bank. Hvis din refundering stadig mangler, venligst send os en email på support@hyggehome.com


PRODUKT ANKOMMER BESKADIGET
Vi bestræber os altid på at gøre vores bedste og forsikre kvaliteten af vores produkter igennem produktion og levering. Hvis dit produkt ikke bliver levering i perfekt tilstand, venligst kontakt os på support@hyggehome.com inden for 24 timer efter levering. I din email bedes du inkludere en beskrivelse og billeder af produktets fejl. Vi vil vurdere tilstanden af dit produkt så hurtigt som muligt og efter validering vil vi enten: (1) arrangere en tilbagekaldelse og erstatning af dit produkt* (2) udstede delvis refundering, eller (3) arrangere reparation af det beskadigede produkt. Venligst bemærk at hvis du skal returnere varen, skal den være sikkert indpakket i original embalage.


ET ÅRS PRODUCENTGARANTI
Hyggehome tilbyder en begrænset garanti der garanterer vores produkter er fri fra fejl og mangler i håndværk eller konstruktion. Garantien gælder over hele verden og varer i et år efter købsdato under normalt brug. Denne garanti, udtrykt eller underforstået, dækker ikke over produktskader der er opstået som følge af misbrug, uagtsomhed, ændringer, uheld, forkert montering, rengøring ved brug af forkerte metoder eller produkter, eller skader under transport. Garantien dækker ikke over normal slitage. Vi forbeholder os retten til at undersøge produktet og beslutte om det dækkes af garantien. Hvis produktet er dækket af garantien, vil vi efter eget valg, enten reparere det defektive produkt eller erstatte produktet med et magen til eller tilsvarende produkt.

REKLAMATIONSPROCEDURE UNDER GARANTI
Hvis der opstår et problem du mener dækkes af garantien, bedes du kontakte os på support@hyggehome.com. Vi skal bruge den originale kvittering, en detaljeret beskrivelse af fejlen/fejlene og billeder af fejlen/fejlene for at reklamationen kan godkendes. Reklamationer vil blive gennemgået rettidigt. Vi forbeholder os retten til at forlange at de defekte dele returneres efter anmodning. Hvis produktfejlen kan rettes uden erstatning, vil vi arrangere en reparation uden yderligere omkostninger for reparationen. Hvis produktet skal erstattes, vil vi arrangere en erstatning uden yderligere omkostninger for produktet. Enhver vare der er repareret som følge af garantien, dækkes af den originale garantiperiode (et år fra købsdato). Erstattede varer dækkes i et år gældende fra erstatningsdatoen.